Onderhoud & garantie
Discretie
Discretie staat bij MB Safety hoog in het vaandel! Om uw privacy te waarborgen zijn al onze producten discreet verpakt als ze worden verzonden. Al onze bedrijfswagens zijn neutraal. Wegens logistieke redenen kan het wel voorkomen dat onze bedrijfsnaam MB Safety BV in het klein voorkomt op bedrijfskleding. Ter bescherming van uw en onze belangen onderwerpen wij al onze medewerkers aan een jaarlijkse veiligheidsscreening.
Na aankoop van uw kluis
Ondanks het feit dat de door ons geleverde kluizen van een zeer hoog kwaliteitsniveau zijn, blijft het natuurlijk wel zaak dat de producten op een verantwoorde wijze worden gebruikt en onderhouden. Vanzelfsprekend verlenen wij altijd twee jaar garantie op onze nieuwe en één jaar op gebruikte producten. Tijdens de garantieperiode staan we voor u klaar om eventueel optredende storingen kosteloos te verhelpen. Maar ook na die periode wilt u natuurlijk verzekerd zijn van een onbezorgd gebruik van uw kluis!
MB storingsorganisatie
MB Safety heeft de beschikking over een landelijk opererende storingsdienst. Wij voeren storingsdiensten uit aan ieder merk en type brandkast. In haar meer dan 35 jarig bestaan heeft MB Safety een zeer grote expertise opgebouwd. Geen kluis is ons nog vreemd. Voor contractpartners staat onze serviceorganisatie vanzelfsprekend 7 x 24 uur ter beschikking.
Noodopeningen
Soms laat uw kluis u op een hoogst ongelukkig moment in de steek. U moet echter wel snel weer over de zaken uit de kluis kunnen beschikken. MB Safety brengt u uitkomst! Wederom dankzij de in jaren zorgvuldig opgebouwde expertise verrichten wij noodopeningen aan ieder merk en type kluis!
Het unieke MB-Garantie-onderhoudsplan
Om een onbezorgd gebruik te kunnen waarborgen heeft MB Safety het unieke ‘MB-Garantie-onderhoudsplan’ ontwikkeld. Na het afsluiten van het onderhoudsplan verlengt u de garantietermijn van uw kluis met telkens één jaar. Wij voeren dan eenmaal per jaar onderhoud uit aan uw kluis en lossen voorkomende storingen kosteloos op m.u.v. gebruikers- en bedieningsfouten. Veel van deze fouten kunnen overigens (voor deelnemers aan het MB-Garantie-onderhoudsplan) door onze telefonische helpdesk worden opgelost. Mocht dit laatste niet lukken dan heeft u recht op snelle service tegen een gereduceerd tarief. Graag informeren wij u over ons uitgebreid pakket onderhoudsmogelijkheden.
Advies nodig?
Mitchell Engels
Service specialist